O'Max
O'Max
  • Home
  • Over O'Max
  • Service & Support

Service & Support

O’Max Instruments beschikt over een eigen technische dienst, met vakkundige mensen die alles weten over de instrumenten waar u dagelijks mee werkt.
Voor onverhoopte incidentele serviceaanvragen kunt u dagelijks van 08:30u – 17:00u contact met ons opnemen via:

(0182) 396111(088) 0888160

Servicepack

De technische dienst voert ook de werkzaamheden uit die vallen binnen de ServicePack bepalingen: hiermee houdt u uw instrumenten in topconditie, voor een vast bedrag per jaar. Zo komt u niet voor verrassingen te staan en heeft u duidelijkheid over uw jaarlijkse onderhoudskosten. Kijk voor meer informatie bij ServicePacks.

Support

De helpdesk van O'Max is buiten de reguliere uren ook bereikbaar. Maak hiervoor een melding, de helpdesk neemt de eerstvolgende werkdag contact met u op.

Support bij Software / Computerprobleem

Voor software gerelateerde vragen kan het nodig zijn uw PC op afstand over te nemen. Dit kan middels Teamviewer of Citrix support, waarbij u een .exe bestand moet downloaden en installeren. Uiteraard zijn deze bestanden op virussen gecontroleerd.

Middels het programma Citrix GoToAssist kunnen we een sessie op afstand starten naar uw computer, dit stelt ons in staat directe service te verlenen.
Na het installeren en starten van Citrix GoToAssist ziet u een venster voor het invullen van uw winkelnaam en de sessiecode die u ontvangt van de helpdeskmedewerker.
De medewerker kan vervolgens op afstand de computer overnemen.

Het opzetten van zo'n verbinding kan via onderstaande link:

Zijn uw instrumenten up-to-date?
Laat uw instrumenten nu keuren, zodat ze klaar zijn voor certificering!

Vraag informatie aan

Klantenservice

O'Max is op werkdagen telefonisch bereibaar van 8:30 tot 17:00.

Contactformulier
Hulp op afstand

Contact

O’Max Instruments BV
Postbus 102
6900 AC Zevenaar

(0182) 396111 (088) 0888160

 

Essilor company

O’Max maakt deel uit van Essilor Nederland BV.

Essilor