Service & Support
Optic Works verzorgt voor O’Max Instruments de complete support en technische service. Een technische dienst met vakkundige mensen die alles weten over de instrumenten waar u dagelijks mee werkt.
Voor onverhoopte incidentele serviceaanvragen kunt u dagelijks van 08:30u – 17:00u contact met ons opnemen via:
Full Service contract
De technische dienst voert ook de werkzaamheden uit die vallen binnen de Full Service contract bepalingen: hiermee houdt u uw instrumenten in topconditie, voor een vast bedrag per jaar. Zo komt u niet voor verrassingen te staan en heeft u duidelijkheid over uw jaarlijkse onderhoudskosten. Kijk voor meer informatie bij ServicePacks.
Support
De helpdesk van O'Max is buiten de reguliere uren ook bereikbaar. Maak hiervoor een melding, de helpdesk neemt de eerstvolgende werkdag contact met u op.
Support bij Software / Computerprobleem
Voor software gerelateerde vragen kan het nodig zijn uw PC op afstand over te nemen. Dit kan middels ScreenConnect, waarbij u een .exe bestand moet downloaden en installeren. Uiteraard zijn deze bestanden op virussen gecontroleerd.
Middels het programma Screenconnect kunnen we een sessie op afstand starten naar uw computer, dit stelt ons in staat directe service te verlenen.
Na het openen van de ScreenConnect website ziet u een venster voor het invullen van een code die u ontvangt van de helpdeskmedewerker.
De medewerker kan vervolgens op afstand de computer overnemen.
Het opzetten van zo'n verbinding kan via onderstaande link: